The Shining Star
seharian bersame ma parents
06 February 2011,

wahh. 1st time aku ikot parents aku gy jemputan. tatao da knp nan aku tibe2 na itot an. pilx2. hhhe. mule2 gy uma kawan mak aku tat kg baru. dtg juwp. mak jumpe kawan dye tu then pegy uma yg kedua pulax. uma kawan bpk aku tat sri prani. tat situ pums same. sblum cmpai ue aku riso gux tkot2 ex aku dew. cmat a ta umpe dye. huh selamat. ciap mkn slm nan tuan rumah aku nan parents aku pums gerak ke benut. uma ketige uma cdare mak aku. tat benut. owg bugis. cmpai sane punye a rmai owg an. sumpa sume owg tat situ aku ta nal. hhhu. pas mkn aleq a pew agy. ta an na dok amew2 an. hhha. singgah juwp uma maceq aku. lam kol 4 gerak ke jb. mak aku ajak gy DANGA CITY MALL. dye na beli beg. da cmpai aku mlyn an aje mak aku tu cri beg. bece a owg pmpn an cerewet. aku tgl an mak aku cowg2 aku pegy jln cowg2. cmpai a aku terjumpe satu beg ney. wane purple. lawo kowt pd aku larr. hhhe. suke2. aku tnye mak aku lawo ta. bule beli an ta. dye pums sakap bule. betape epy nyee aku. tengs ma mom coz bgy saia beg itu. ily a mom :] selepas itu aku bejln agy cmpai aku terjumpe satu suar ney. wane pink. lawo. aku pums ameq coz harge nye muwa. 17 hinggit saje. cmpai casher aku pums ameq wet. alangkah terkejot nye wet aku tgl lam kete tate lam beg. atoyaii segan ta segan larr an. slamat dew bpk aku. huh law ta tatao a an. tengs a ma dad coz blanje saia suar itu. hhhe. ary yg plg besh kowt. due2 parents aku blanje aku ary ney. ily mom n dad. muahhhh :]



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha