The Shining Star
sahabat dan kawan
11 August 2011,

huhu. cm2 aku lalui salame ney an. epy,cdy,marah,geram,rindu,sayang,cinta dan len2 larr an. ue sume lumrah kehidupan. tah tibetibe aku na ctew pcl kehidupan aku. hhu. na kate an sempurna munx ta larr an tate bende yg sempurna mlen an TUHAN yg maha ESA.
______________________________

kwn2 aku pulax yeww. di sekolah aku epy sanad dew kwan yg skepale nan aku. dowg salu buad aku epy. bile aku cdy dowg ade. bile aku badmud dowg ade. bile aku kene mawa nan cegu dowg ade. bile waktu p'sekolahan je dowg msti ade. kite sume salu besame an. tnpe kowg kt ckola ue aku rase ta an kecoh a kt class ue. kdg2 kite kene mawa samesame an. sbb nyee ta buad keje ckola yg cegu bgy ue samesame. lepak sesame,mkn sesame, blaja sesame sume larr an msti besame. kawan nan dowg sume besh sanad. aku ta perlu na hipokrit sanad an. aku jdy diri aku n cng sanad kawan nan dowg ue sume. sempoi jew. bile dew prob kite msti sttle an samesame an. even prob ue kecik kew beso kew ttp samesame an. aku hrp kowg ta khianati p'sahabatan kite ney an. aku tatao larr pas SPM t kite akn still besame atau ta. hup sanad persahabatan kite ney akn kkl cmpai bilebile an. fer ever. MEURRANS' [umy,ekyn,pupu,ryry,cyra,tasex,nad,nysa]
persahabatan itu akn kkl jika persahabatan yg terjalin tu penuh dgn kejujuran dan keikhlasan
______________________________

pada kawan sekelas aku[5SAINS1] yg len tu pums aku epy gux. pd yg aku pena kutuk2,ngumpat2, sound2 ue hup 1 ary t kite akn dpt jdy kawan yg baik oke. pd yg ta suke kwn nan aku tu tape larr. aku minta maaf laww pngai aku ney buad kau ta suke. itu larr pngai aku sbnr nyee. n aku ta pena na buad2 nan pngai aku ue. diri aku cndry an. pd yg ta suke or pade yg pure2 kawan nan aku ue aku arp kowg bule trime aku sbgai kawan kowg k. pape pums aku tetap akan sayang kowg sume. hup bile kua result t kite sume 30 owg ney [9lelaki21perempuan] dpt result yg MELETUPPP ! ! ! okeee
___________________________
cukup larr yewk. sedih kunx ta pcl2. hhhhe
sayang sume nyeee

the end
.
.
.
.
.



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha