The Shining Star
cemburu kah aku??
09 October 2011,

skt nyee hati tgk gmbo dye nan btne len. aku tau ue mbe dye tapi............... huwmm. ta mcm mbe pums. npe aku jeles tgk gmbo dowg. knp??? kalo betui btne ue awex dye bule ta dye tros nan aku. jgn lhaa buad aku cmney. aku ta snggop tau ta.. aku tana bende dulu ue jd agy. law kau ta suke aku law kau ta syg aku kau tros trg jerla kt aku. jgn game an perasaan aku ney. aku manusia ade perasaan bkn binatang yg tade perasaan. kau suke an buad aku sedih. kau suke buad aku ney cm tunggul. aku jeles kau ta pena tau an. aku try tok buang segale perasaan syg aku terhadap kau. aku tana aku je yg beria syg an kau tapi kau ta pums. terserah kau lha an na kua nan btne len na ameq gmbo nan btne len cmpai berpelukan na game an aku ikot kau lha. aku mls na pk kau agy. membazir air mate aku jew an nges tok kau. bkn kau tau pums. huh. tapi tlg a jgn buad aku cmney. kau tros trg jerla nan aku. ye aku akn trime nan hati yg........... huwm pk lha sendiri. huh. ta snggop. menulis lam keadaan air mate yg ta henti2 mcm air terjun :(




Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha