The Shining Star
cinta jarak jaoh yg bermule dr mukabuku
10 February 2012,

cinte aku dgn nick berputik dr laman MUKABUKU. aku ngat lg aku knl dye mase tu dye da ade awex. so aku just kwn jerla dgn dye. mcm owg len gux. ta an na rmps hak owg an. ktowg kwn cm bese. one day nick gtao aku yg dye da putus dgn awex dye tu. jenis aku myk tanye so aku tnye dye mcm2. sbgai kwn mesti lha na ameq tao an. hhha. ta expect pums dye minx cple nan aku. pas dye putus ue dye minx cple nan aku. sokey lha. aku pums trime even dye jaoh. ouhh lupe dye dok klang aku dok johor. mule2 tade feel tp dye pndai curi hati aku. tiap2 mlm ktowg gyot tiap2 mlm gux dye nyanyi tok aku. munx sore dye aku ngat cmpai bile2. sbln ktowg cple aku decide na jumpe dye. mase tu kbtln aku trun kl so ngat na jumpe lha tp sesuatu daa berlaku. hhho. sadih nyee. aku mcx ta bls aku col ta dpt. off fon. aku pelik. selame sebln kite cple oke je tade ape berlaku. epy mcm pasangan len. tibe2 je dye off fon mase tu. lame sanad. da lha mase aku mule syg dye....time tu lha dye menghilang an diri. aku still ta trime ney sume. mcm2 da aku fikir mase tu. takdir an. 2bln lps tu aku cube tok trime. tp hati aku ttp ngat dye. always. tahh susa sanad aku na lupe dye. sore dye sentiase dlm fikiran aku. aku just tros an idop aku sepeti bese.
selepas 8 bln gitu lha tibe2 nick muncul. muncul di MUKABUKU lha. aku ney jenis ta suke tgk message so ttbe tergerak hati na tgk. alih2 ade sum1 ney bg message. panjang sanad. mule2 ta cm yerla DP gune gmbo kete ne a aku tao. da bace message berjele ue aku bkk pro5 dye na kepastian betoii ke ney nick. tgk kt pro5 dye ade email dye. email dye munx aku ta pena lupe. munx sah dye ! aku epy gile tao dak. pdhal mase tu lg bpe hari aku na SPM. tibe2 dpt berite yg nick da muncul. ouhh mase tu tuhan saje yg tao betape epy nyee aku. owg yg selame ney aku tunggu muncul akhir nye. dye cite hal sbnr. upe nyee dye tade pums kemane. ade prob sikit. ta bule kasi tao k.aku ta sngke dye cari aku balik. owg kate kalau kite cari owg tu kite syg dye. so terbukti lha yg nick syg aku. hhhe. ktowg ta pena putus. so ktowg sambung jerla hubungan ney an. ngat lagi dlm mase 8 bln tu aku salu bkk pro5 nick. dr sudut hati salu tertanye2 mane dye pegy harap2 dye akn muncul. aku syukur sanad bende ue jdy kenyataan. nick akhir nyee muncul lepas 8bln. lame an. sungguh perit aku rase. daa takdir kite agk nyee an. kite bersame semule. tragis juge cinte aku ney an. hhhha
until now aku dgn nick just berhubung dlm fon jerla. name pums jaoh. dye skunx dok nan pmily dye kt tg.malim. jaohh an.. na tana sabo jerla. even ktowg jaoh tp aku ttp bagia dgn dye. tiap2 mlm ktowg gyot. if ta gyot munx susa lha an. mcm ney if ta dgow sore susa sanad na tdoq. yerla rindu punye pcl. heee. aku epy sanad dgn dye. even kite ade gado2 tp aku ttp syg dye. gado tu perkare bese an. selagi ade kesetiaan dlm diri kite selagi tu cinte kite ttp ade dan kekal cmpai bile2. dye pena curanx dgn aku tp tahh lha aku ta bule na bls balik. ta cm sebelum ney. aku ade cple dgn sum1 ney sape tahh aku ta ngat aku cple nan dye tibe2 kantoii dye curanx. so aku decide curanx balik. hhhha. akhir nyee ktowg putus. ta lame pums. tp aku dgn nick mcm berat sanad hati aku na kecewe an dye. dgn dye lha aku setia dgn dye lha aku serah an segale ksh syg aku pd nyee dgn dye lha aku cube tokk bagia an idop dye dgn dye lha aku dpt rase yg diri aku ney dihargai. tengs sayang ! aku janji aku ta an tgl an dye. sbb dye lha yg aku tunggu dulu. syukur hubungan aku cmpai skunx. aku epy dgn dye. sgt2 epy. aku cume bule bgia dgn dye agk nyeee. hhhe. NICK AKU CINTA KAU SANGAT2. JANGAN TINGGAL AN AKU OKE. ngat pape jdy kite ttp bersame an. even kite jaoh pums hati kite ttp dkt an. aku cume milik kau dan kau cume milik aku. ngat tu. jgn kecewe an aku lg k. iloveyousomuchsayang !



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha