The Shining Star
menanti kan detik itu
19 February 2012,

oryte. aku dgn nick suda oke. rupe nyee sala aku lha. apedaa. pas ney aku tana buad dye mara lg lohh. aku tao dye ta an tipu aku. so buad ape lha aku na pk bkn-2 pasaii dye an. chill k. think positif oke ! berbalik tjok entry ary ney aku na ckp bile lha takdir aku na berjumpe dgn nick ney an. alangkah best dpt rase first date mcm mane. ouhhh. yaa cinte ktowg skunx cume dlm fon aje. kisa ape if korg na ckp ape-2. atlest even ktowg ta pena jmpe ktowg bahgia je. kekal je hubungan ney. yee dulu munx ktowg na jmpe myk kali daa tp mase ta mengizin an ktowg tok berjumpe. takdir ta mnyebelahi kite. trime je an. aku akn tunggu mase tu. takdir tu. takdir yg diberi an pd aku tok berjumpe dgn dye. aku bule bersabar sbb sbr tu an penting. mcm dulu aku bule sbr tunggu nick akhir nyee aku dpt gux nick. bkn owg len yg dpt. tapi aku ! so aku da dpt aku akn jge dye bek-2. munx myk dugaan ney cinte jarak jaoh tp hati penting dlm hubungan ney. selagi kesetiaan tu ade dlm jiwe selagi tu lha cinte bule kkl. mcm ape yg aku da buad pd nick lha. even jaoh aku bule setia dgn dye. berbeze mcm aku yg dulu. cple jaoh so bule a curanx an. tp dgn nick munx aku setia. aku ta bule na curanx dgn dye. buad ape lha kite na curanx dgn owg yg kite sayang an. so aku ttp akn setia dgn dye selagi hubungan kite ney terus bersame. heee. about bile akn ktowg jmpe tu terserah pd takdir. satu saat pasti ade tkdir tok ktowg berjumpe an. bersabar,,sabar,,dan terus bersabar............. mase tu akn tibe ta lame lagi. aku sayang nick sanad-2 n aku tana kecewe an dye. imissyousayang ! ! ! !
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
satu saat aku pasti dpt pegang tgn dye an :)



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha