The Shining Star
teringat pd arwah :(
23 February 2012,

ttbe tdy aku teringat kt arwah. yaa. nme dye yap. cozen angkt aku. why cozen angkt pulax? oke aku story. paceq aku ade anq angkt. anq angkt dye tu ade 3 org anq. kire 3 org tu jdy cucu angkt paceq aku lha an. munx rapat. ney cite mase taon 2005 aw. berbalik pd tajok. yaa aku rpt dgn yap. anq yg kedua. yg first abg dye tp aku ta bpe na rpt dgn abg dye maybe malu kowt. hhhha. sebaye. yap ney mude staon. ikot an umo dye skunx 17 lha an. na spm. bwh dye kiki. bpe taon ek. lupe a. tp keciq agy lha. rapat gux aku dgn kiki. first aku knl dowg sume kt uma paceq aku lha. cmne knl aku ta bpe ngat lha pulax. ouhh lupe paceq aku dew dua uma. satu kt KOTA TINGGI satu agy kt BANDAR PENAWAR. then anq paceq aku kawin buad kt bndr pnwar. haa mase tu lha aku rpt dgn arwah. dowg anq beranak dtg. yerla kate pums mama dye tu anq angkt paceq aku mesti lha dtg an. hhhe. oke. sepanjang dye kt situ aku rpt dgn arwah je. buda-2 agy an. mase tu aku darjah 5 dye darjah 4. syok lyn kepale dye. aku dgn abg arwah ta bule ngam tatao knp. so aku ngam lha dgn arwah an. men sembunyi-2 lha men daun ape tah yg gulung-2 tu men kt taman lha. mcm-2 agy lha an. yg pling ta bule lupe men kejo-2. dye lha yg kejo aku sbb aku ejek dye. cmpai dye kene mara dgn mama dye coz asik berlari ke sane ke mari. tu yg kene mara. atoto cian dye kene mara dgn mama. hhhe. da penad ktowg lepak-2 kt dpn. penad an. mlm tu ta silap aku ktowg sedare mare tdoq kt ruang tamu lha. yg ta bule blah bule pulax aku pi tdoq dgn arwah. aiyoo. buda-2 tatao pape agy an. kih-3. kelako bile ngat balik. pas abs majlis kawin tu arwah sekeluarga balik KOTA. syokkk aw lyn pale arwah. pas ue asal aku gy kota je ta sah kalo ta jmpe dye. haa ngat agy dye bwk aku jejalan kt KOTA JAYE. nek basikal lha an. hhhe. ptg tu dye yg ajak aku pi taman. so aku ikot jerla. kire tu first time aku jejalan gy taman dgn arwah. dr kol 5 lby cmpai 6. besh sanad. dye bwk aku pi taman. da puas men taman pusing-2 agy. pas ue aku balik coz dye na pi lepak dgn mbe dye lha. ckup sejam aku dgn dye. aaiya. then pas bpe ary tu aku da ta jmpe dye agy mcm dulu. ta serapat dulu. nek ckola menengah langsung ta dgow kabo. jmpe dye pums gitu-2 je. msing-2 da beso da ckola menengah an. so ta serapat dulu. tibe-2 taon 2010 rase nyee. haa yee2. mase tu aku fom 4 arwah fom 3. dpt berite arwah excident. dye nek moto dok pacak 3 dgn mbe dye na pi ckola ade sukan. yg pi pacak 3 pasaiii ape. haishhh. dowg lnggr pasu kowt. ta silap lha. arwah jatuh. kepale dye terhantuk kt jln ae. tahh. aku ta bpe tao. masuk hospital. pas operation arwah di sah an MENINGGAL DUNIA. ouhh tida.. umo dye ta pnjg. tuhan lebih sayang an dye. ta sempat dye na ameq PMR an. kecian dye. ta sngke terakhir aku jmpe dye mase aku gy uma paceq aku tu ade jamuan raye kowt dye ade sekali ktowg bebual. ta sngke tu yg terakhir aku dgow sore dye aku dgow gelak dye aku tgk wajah dye aku tgk senyuman dye. rindu sanad kt dye. rndu gelak dye. rindu na sakat dye. rndu na men kejo-2 dgn dye. rndu na jln-2 dgn dye. ttbe teringat kt dye tdy ue yg dok create ney. na ctew kt hampa sume. semoge roh nye dicucuri rahmat. al-fatihah buad arwah :(




Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha