The Shining Star
about result SPM
22 March 2012,

oryte... result aku tade lha sebek buda-2 yg cemerlang ae. aku ney suam-2 gitu jerlo... almaklum aku ta sepandai bapak n akq aku. ta sepandai sedare mare belah bpk aku. tp pape pums aku bersyukur dgn result aku ney. itu je yg aku mmpu bg. da rezeki an. mesti ade hikmah nyee aku dpt result mcm tu....

bile tgk slip oke lha cume slek bi lha an. yg 3 sub physics,,chemistry,,biology munx ke laut. hhhha..... tp yg ta dijangke-2 tu bule dpt b...... aiyaaa. tp tu lha midyer dpt 3a spm sbenar 2a je. alahaiii. ade lha tu an. tape lepas ney aku akn berusaha agy. ta bermakne kite gagal skunx kite akn gagal selame-2 nye....... mane tao rezeki aku bkn kt spm... tup-2 rezeki aku mase ameq dip. lum tentu agy an. rezeki masing-2 len......

kdg tu bile tgk result owg yg cemerlang jeles tu ade lha. ne ta nye dowg epy je dpt result bek an. jeles lha gux p tade a cmpai mmtah an semangat aku na smbung belajo. bio lha owg na kate aku mcm-2 result teruk lha ta pandai lha na buad cmne an. da tu je yg aku mampu. da rezeki mcm ue jgn lha na sala an aku. kdg SPM punye lha bgs sambung belajo tup-2....haaa. kdg SPM teruk tup-2 keje yg bgs-2. rezeki msing-2 berbeze kite tatao an....... aku salu pikir kalo lha aku abs belajo t sng ta aku dpt keje??? huh tu bergantung pd result dip an. tp kalo tgk result SPM hancuii lha jawab nyeee.

betoii lha kate buah hati aku tu speking je pndai bab menulis ke laut. yaaa itu lha aku. agy-2 buad karangan tu pasaii result spm aku tok sub bi krg memuas an. aku da dpt byg an kalo maceq-2 aku belah bpk aku tanye bengang ta bengang an. tu lha owg sowh belajo kau dok sebok online. nahhh ameq. hhhhe. soryy... aku munx ta terer bi. dlm byk-2 sub asas bi lha aku plg teruk. tatao lha knp. dr ckola rendah. aiyooo

selepas ney. disbb an result math aku bek aku just arp an aku dpt smbung course account lha. sbb minat aku munx suke kire-2 pums. kepale otak aku ta suke membace sbb ue lha 3 sub sains ue ta lepas. hhhha.... aku dgn akq aku beze sikit jerla..... akq aku terer bi bab kire-2 dye low. yg aku bab kire-2 lha aku katam bi??haa low abs. kuink kuink kuink.... harap lha impian aku na ameq course account jdy kenyataan. start aku mule suke account tu mase fom 3..... tp nek fom 4 ta ameq account... actly aku na tuko tp bpk aku sowh gux ameq sains tulen... dann result nyee cm ue lha jdy nyeee.....

acece.... berangan na jdy accounten yg berjaye. mane tao lha an kowt-2 rezeki aku. hhhe. pas ney aku na berusaha toii-2 sbb spm tu krg sikit lha. bece lha buda-2. hhha. tp aku janji satu hari t aku na bg mak bapak aku segulung ijazah.... pasaii ape ta dip?? if ade dip pums da kire bgs lha an tp aku na jdy mcm akq aku. da lepas ijazah pums... so aku na bg mak bpk aku tu sbb da 3 kali aku ta bg mak bpk aku result yg bek. upsr,,pmr,,spm. sume nyee suam-2 sederhane. ue yg aku target ijazah.... munx aku da janji if aku dpt sambung belajo lps ney aku na belajo bersungguh-2..... skunx tu lha impian aku.....

*ta bermakne kite gagal sekarang kite gagal selamanye.ta bermakne kite cemerlang sekarang kite cemerlang selamanye. depends pd diri sendiri........ kejayaan perlu an usaha yg tinggi.... so kejar impian sehingga capai impian tu :)



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha