The Shining Star
terkena dgn buah hati sendiri
19 March 2012,

aku terkene da mlm tdy. buah hati aku buad aku nanges. dye sungguh jahat. aku tao lha aku da lame ta nanges. haishhhh. sungguh munx lakonan dye menjadi. real abis lha. mesti kowg na tao an lakonan ape yg dye da lakon an cmpai aku bule nanges.... haaa cmney lha cite nyee...

mlm tdy ktowg gayot. lam kol 12lby gitu lha an. msing-2 ta bule na tdoq. ngat an kol 12lby ue dye da tdo rupe nye lum ue yg gayot. tga bebual dye sowh aku share kdt dgn dye. masalah nyee kdt aku sendiri ta cukup. then dye sowh aku pi 7eleven. kt sini mane lha ade. tibe-2 mud dye bertukar. aku heran lha an. apehal pulax dye ney. aku ckp pums dye cm na tana je lyn. so aku decide lha aku diam..... da lame ue dye mara aku. pehal pulax ney. tade ape sala pums. last-2 dye ckp dye da tana ckp pape dye da tana pape dgn aku. sbb BOSAN ! ouhhh tida....... aku terus letak. alih-2 ade mcx dr dye. huh. dye kate dye da tana pape dgn aku.aku ney sanad mmbsn an. pmpn yg ta pndai hargai org len. aku ney ta pndai lyn dye. ye sala aku sbb aku diam mase col ue. dye na lepas an aku n dye na aku lps an dye cara bek. perghhhh. mase tu munx hati ney sayu gile bapak lha an..... da ue keputusan dye ameq oke lha. aku terime even hati sakit. ade satu mcx agy dr dye. mcm mane aku sayang dye cmpai ta bule na lyn dye..... blablabla. ta ngat. aku diam aku ta bls mcx tu. tibe-2 dye col. first col aku reject coz tana dgow sore dye. mud tga ta oke. nanges actly. kali kedua aku berani angkat. ........

dye tanye na bende ue jd tol-2.... aku diam je.. pdhal tga tahan nanges ney. aku tana dye tao. dye tnye agy. aku jwb tana. alih-2 dye tanye nanges ta. aku dgn belagak nye ckp ta nanges. tipu lha an. ''betolll ney????'' aku jwb ta....... alih-2 dye ckp ouhh ta nanges lha ney munx na ***** lha an. dgn cpt nye aku ckp "yeee nanges"............. ouhhh tida. na tana aku nanges gux. dye dgow... malu nyee lahaiiii....

last-2 dye ckp yg sbnr nye dye tana lps an aku. dye ckap ''ngat lg ta ape yg owg ckp dulu yg owg na buad suprise yg buad kamu nanges gile-2??'' ''haa yee'' ''ha tu lha suprise nyeee'' ta gune... dye tipu aku ! rupe nye dye belakon ! dye saje-2. haishhhh. tp dlm geram ue dye ade ckp yg org bodo je akn lps an aku. dye ta snggop na lps an aku actly. dye da syg aku gile ta an lha dye na lps an. dgn aku lha dye cple plg lame. ue pcl da syg gile... ouhhh yg tdy tu lakonan semate-2 lha...... real gile lha dye ney..........................

ue ru lam fon lum dpn-2... lau dpn-2 aku tatao lha cmne an. agk nyee merah gux muke aku menahan malu dpn dye...................... aiyooooo.... tu singkatan jerla aku cte. ade yg aku cut ade yg aku ta cite sbb privacy....... hehhhhe... tp pape pums ktowg da berjanji pape jdy ktowg tetap bersame. so kowg doa an lha ktowg kekal cmpai bile-2 oke. aku sayang NICK sanad-2... cinta mati gitu lohhh. heee. daaaaaa :)



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha