The Shining Star
berakhir suda aku dgn ''BUAHHATI''
17 April 2012,

haa tu dye.... oke pd 16/4/2012 aku dgn NICK da pums putus. mlm tdy. aku yg minx dye lps an aku. da pk msk2 lha aku sowh dye lps an aku. aku mule tok trime owg len. cm gini.
selame aku knl nick aku tkot tok lyn owg len coz aku ney ''setia'' gile lha dgn nick. so if aku un9 pums ade owg im ke minx no ke aku ta an lyn. sbb aku tana dye pk bkn2. tp 3 minggu lps ade sum1 ney im aku. aku pums lyn an je. tah kenape mase dye minx no aku pums bg dye. nick tatao pums pasaii ney. na gtao dye tp ta terbgtao. kenape tahh. so owg tu jdy ''kawan'' aku. dye je tempat aku ngadu. oke lha kwn dgn dye. dye byk gtao aku pasaii cnte,kestiaan mcm2 lha an. maybe sbb aku kesunyian tu yg aku epy je dgn ''kawan''. yerla nick pums jarang kowt txt aku. ade kdt tp txt aku pums tida. tao2 kdt abs. alasan fon rosak. oke lha aku percaye dye. cinte kalo kene tpu pums tatao. hhha. back to tajuk.
mlm tdy lam kol 10 kowt aku bg mcx kt nick. aku ckp aku na dye lps an aku. pas ue dye sowh aku col. oke aku pums col. aku ckp aku na ptus. dye tanye kenape. aku ckp a perasaan aku pd dye da tade. tatao ilg tah kemane. sore dye mule len. dye tatao na ckp ape. kenape ta ckp awl2 lg an. na buad cmne perasaan ue ilg baru je. kalo aku tros an hubungan ney pums same2 skt ati. dr hubungan ney lg lame bek putus je. puas aku pk an ney. aku minx dye lps an aku bkn sbb sesiape tp sbb hati aku yg berkate mcm ue. yek munx aku dew janji dgn dye. tp kalo da takdir aku dgn dye ta lame na buad cmne agy. mungkin ade hikmah sume ney... then aku ckp t aku col dye aleq. aku ltk a. aku pk lg. betoii ke keputusan yg aku buad ney. aku tana a termakan dgn tangisan dye an. stgh jam jugak lha an aku berdiam diri aku col nick aleq.
dye da oke. dye gelak. dye akn lps an aku. mule a dye maki aku dok kutuk aku. dye ckp aku ''sweettalker,,ba***h,,s**l,,**d*,,mulot mcm **b*,,lan***,,**m** mcm2 agy lha. aku lupe sbb myk sanad an. tp aku ta mara dye. aku sala an sbb minx dye lps an aku. hhha. cmpai 1 mase ue dye gelak. aku tnye a knp. dye ckp yg dye ade cple len. ouhh tida ! aku terkejut gile. dye dgn pmpn ue da na 2bln cple. haa. yeke. ta sngke beb. aku kene tpu agy. dye ade ckp yg dye na gtao aku tp ta cmpai ati sbb tana aku kecewe. ek elewhh. sblm ney dye ade ckp yg dye bsn dgn aku tp dye men2 je. saje an. actly dye munx bsn dgn aku. sbb na jage hati dye ckp men2. pdhal betol. lha ptot lha aku ney tergerak hati na bg no aku kt owg len. see. aku akn curanx kalo cple aku curanx. haa betol lha an. aku ta an bg no aku kt owg len lau kau sendiri ta curanx. ape seyhh. ta bule dgow ayat dye.''aku ta kisa aku putus dgn kau sbb aku da dew sparepart" pehhh. siot kau. tape a. bende da jdy an na buad cmne. so ktowg da tade pape. cukup a dye da myk kali curanx nan aku ney lha mase nye aku lps an dye n dye lps an. moge lps ney dye brubah n setia lha dgn yg satu. arp2 gux dye bhagia n aku akn lupe an dye lupe an kenangan aku dgn dye lupe an segale2 nye ttg dye. fine ! aku na single always ! kalo ade jodoh aku trime owg yg tol2 bule buad aku bhagia aku akn trime. tp buad mase skunx bio lha idop aku penuh dgn kawan2 saje.
haa tu dye cte nyee. ade aku potong mls na create myk sanad. hhhe
p/s : aku ta curanx dgn cple aku kalo dye ta curanx. tp aku akn curanx kalo cple aku sendiri curanx dgn aku. sbb aku ade hati n aku dpt rase kalo dye ade owg len



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha