The Shining Star
rindu kenangan lame
23 April 2012,

nampak an kucing yg cute ney. hhhe. bkn kucing ney yg aku na cite tapi pasaii tjok entry hari ney. 
mungkin ta besh mane pums an. tp kalo korg sudi bace meyh lha bace. ta sudi ue ta paya penad2 bace k.
taon ney da 2012. aku pums da ta ckola. tdy ttbe teringat kenangan aku yg lame2. myk toii memories yg best2. pi tgk gmbo2 aku dgn mbe2 sume. alahaiii. rindu nye. lame suda ta jmpe dowg tu. yerla masing2 bz an mane ade mase na jmpe. ta gitu. hhhe. kalo ikot an munx terlalu myk memories dulu. bende yg ta sngke jdy bende yg di impi2 an menjadi bende yg di harap2 an menjadi ade yg ta menjadi. mcm2 lg lha an.
kenangan di sekolah?? opcoz a myk. ta terkire lha. mcm2. mase sekolah rendah dulu teringat pulax cinta monyet. mase tu baru darjah 4. aku dgn sum1 ney pantang berjumpe mesti da mcm anjing dgn kucing. ade je yg ta betoii. bergado je memanjang. ne ta nye dye suke kaco aku. cmpai aku nek benci dgn dye. last2 aku suke dye n dye pums suke aku. hhha. betoii lha owg ckp. jgn terlalu benci an owg sbb lame2 t owg tu gux yg akn kite syg. kelako. hhha. nek ckola menengah je mase fom 1 bek lha. first time msuk ckola menengah an. hhha. selame aku kt smkbp tu 5taon mcm2 hal da aku buad. ponteng kelas lha[normal lha an] , kene dende , kene bebel dgn cegu , buad cegu nanges , memekak dlm kelas. haishhh. mcm2 a. byk agy. ingat agy aku kene dende dok lua kelas. sbb ponteng ckola. kelas aku ramai yg ta dtg pd hari tersebut ue yg guru kelas aku sowh dok lua kelas. bengang ta bengang lha an. tp aku stedy jee. name pums tade perasaan mase ue. hhha. aku ponteng ckola sbb pegy CS. hhhha. sok nye kene dende. kene lha rotan. ouhh rotan da sebati pums dgn tgn aku ney. hhhha. haishhh. rindu nye sume tu. na tulis agy mls daa lha.. ney jerla aku tulis ea. cmpai bertemu lg di hari len oke. byee
p/s : taip bende alah ney dlm keadaan mate yg mengantok. so tatao lha aku merepek ape ney. hhhhu



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha