The Shining Star
erti segalanya dlm life
25 May 2012,




dye da myk ajo aku mcm2 bende. dye da myk bg aku erti cinta, erti kasih sayang, erti persahabatan, erti susah, erti kesetiaan, erti kesunyian, erti kerinduan, erti pengorbanan mcm2 agy lha. sungguh munx aku myk belajo dr dye sume bende.. dgn dye lha idop aku teratur. idop aku epy. aku tatao lha kalo dye tade ape jdy  dgn aku. dulu munx aku epy tp ta sehappy skunx ney. byk sanad beze yg dulu dgn skunx. len sanad. maybe sbb dye hadir dye bg warne dlm life aku. yerla aku nampak keikhlasan dlm hati dye. munx aku nampak. ta mungkin aku akn kecewe an. cukup lha dulu kite same2 dkcewe an same2 dtgl an same2 disakiti. so kali ney aku tana dkecewe an n aku tana kcewe an owg yg terlalu syg an aku. dye tercipta untukku. aku akn pertahan an hubungan ney sbb aku tao dye jugak akn pertahan an hubungan neyy. kalo same2 jage hubungan ney hubungan ney akn kekal lame an. bkn mcm dulu. aku je yg dok jage hubungan tu. aku je yg dok pertahan an hubungan tu. last2 aku gux yg merane. ta panjang gux hubungan tu. kali ney aku na pasti an hubungan ney akn kekal lame. da ta snggop lha na cari owg len. dye lha owg yg aku cari selame ney. segale2 nye ade pd dye. dye syg aku sepenuh hati dye. ikhlas dgn aku. trime segale kekurangan aku. tade sbb da aku na cari owg len. tade sbb da aku na tgl an. tade sbb aku na kcewe an dye. tp satu je aku arp dgn dye jgn lha pena ragui perasaan aku pd dye. aku betoi2 syg an dye sepenuh hati aku. ikhlas aku ckp. aku daa terlalu syg an dye. cume dye je yg aku mao selame2 nye. cume dye cowg je. aku da tade feel lg pd owg len. cukup lha dye k. aku na dye yg terakhir bg aku. dye lha yg akn buad idop aku penuh bermakne.

p/s : sayang....jgn pena lukai hati ney k. harap sanad cinta kite ney akn kekal cmpai bile2. cume maut yg akn pisah an kite. kite same2 jage hubungan ney k. same2 tempuhi suke duke. idop susa senang bersame oke. i want u only. i need u only. i miss u only. n i love u so muchhhhhhhhhhh :))



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha