The Shining Star
kembali ke rumah buah hati
23 May 2012,

 t h i r d d a y 

kol 9 da bgn. bgn2 aku lha yg kene mandi dulu. buah hati aku pi basuh muke je pas ue ke dpn. oke buah hati aku dgn mbe dye si pacak ue ta mandi agy. hesh3 dua2 susa na mandi. mcm2 alasan dok bg. sabo jerla an. 2x5 jerla tu. hhhha. pas dye ciap mandi kemas barang sume sbb ktowg na aleq endau. yerla mlm buah hati aku keje. khamis mlm jumaat je dye cuti. ary len keje. ue pasaii dok rompin 1mlm je. heee. lam kol 11 gerak a. tp singgah kedai mbe dye juwp. kol 12lby ktowg sume pi mkn. da cmpai uma tgk lha cite BERANI PUNYA BUDAK. mate ney kdg2 terlelap gux. so ade part yg aku ta tgk. buah hati aku?? dye lene tdoq. cmpai pakai slimut agy aw. apedaa. dye sedoq. pas ue ade no ta kenaii dok col aku. haa aku bg lha buah hati aku ckp. tahh ape owg ue ckp lha aku tatao. yg pasti pas dye ltk dye bg fon ue kt aku. lg sekali owg tu col ag. aku bg kt ejan dye tana dye sowh aku angkt. mood dye da len. aku angkat. munx aku ta kenai dye. aku ltk a. aku tanye ejan ape owg tu ckp dye geleng. da dye senyap je. ape agy aku bio an fon aku kt dye aku masuk bilik. haaa kt bilik tu aku nanges. aku pi toilet. pas kua toilet aku tros je masuk bilik. tgk2 fon aku ade ats katil. dye pgl pi kt dye. mule2 ue aku tana. tp dye asik pgl. mase ue muke aku masam sanad. munx ta senyum. dye pujuk pums aku buad tatao. last2 aku kalah. aku gelak gux. hhhhe. saje je buad aku cm ue. sape sowh ta pecaye aku. heshhh. ptg ue dok lepak kt lua. mbe dye dtg ptg ue. be3. adq pacak ade sekali uyun nme nyee. pas ue aku,kak nad ngn uyun pi laut. alaaa laut sebelah uma dye je. dok men2 air kjp pas ue aleq semule. tbe2 mood buah hati aku tu len sanad. tatao lha pasaii ape an. cm moody je. hhhhu. pas dok2 mnom ue aku pi mandi. da ciap mandi ejan pums da anto ayu ktowg na mkn. tahh tbe2 si ejan ue na buad air sirap pulax. mule2 aku tana tp dye na gux sokey lha an. pas ue mak dye jmpe dye kt dpn pintu. ape tahh yg dbincang an. lame ouwww. dgow gux sore dye. tunggu air punye lha lame. aku kt dlm uma dok pk dye. ape tahh jdy. cmpai nasi kt dpn mate tu aku ta dpt na telan. air sirap tu pums yg bg adq dye. dye masuk tgk2 dye nges. tnye dye ckp tade pe.  nsi ta abs. tatao sbb byk ke sbb tade slere ke. maybe munx tade slere dok pikiaq buah hati aku tu. tbe2 terjadi sesuatu yg munx aku ta jngke akn belaku. dye mengamuk cmpai dok tumbuk pintu kt uma ue. bengkak tgn dye. first time aku tgk dye mara. aku dok lam bilik je. last2 mak dye msuk bilik mak dye sowh aku pjuk dye. aiyoo. malu kowt sbb mak dye sendiri sowh aku ney pjuk. tp ta jln gux. heshhhh. then kali kedue ue mak dye sowh aku nasihat an dye. tgk2 an dye. mule2 ue dye tana bkk kedai. yerla kepale tga serabut. pas ue abah dye pjuk sowh bkk kedai. last2 dye bkk kdai. mlm tu lmbt lha bkk kdai. tutup kdai pums lmbt lha an. then dye pi keje ktowg pums mcx. cmpai aku terlelap. hhha. tp aku terkejot bile tbe2 dye ade dpn mate. bkn dye keje ke. dye pums kiss aku. heee. dye gy keje aleq. sumpah munx aku terkejot dye ade dpn mate mase ue. mcx2 aku tertdoq agy. cmpai a dye col aku tersedoq dye pgl kua kdai da tutup. aku mamai je. msuk uma kol 4. dok borak2 dgn dye. mlm last. sedih nyee lahaiii. mlm tu dye nanges agy dpn aku. sayu je bile aku tgk dye nanges. kecian dye. da na subuh ue ktowg pums tdoq.......................

bersambung ..........................



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha