The Shining Star
hidup aku BEBAS
01 February 2013,

see... bebas bukan bermaksud aku bebas buad pape je... tapi bebas kt sini bermeaning aku bebas dr sebarang relationship.... yayayay.... aku suda single sekarang nie.... why??? tah tatao... da tade jodoh an na buad cmne... trime jerla seadanya... kan kan kan =,=

aku rase free lha.... actly mule2 ue rase lha jugak kehilangan tapi sampai bile pulax an aku na jdy cm org yg putus harapan.... so aku bgn sbb nye aku tga study... aku tana pelajaran aku terganggu.... meme lew semangat aku ilg dgn ''SIDIA'' tu tp na tana aku kene cari semangat aku sendiri... ta gitoo kate kooo. hhhha... pape pums tengs sangatsangat kt mbe aku sbb dye lha yg byk bg aku nasihat.. aku rase kalo tade dye aku tatao lha cmne an...  :p

life kt sini oke tau... sbb aku dpt mbe yg sekepale gito.... huru hara dibuad nye an.... hahha.... almaklum an susa an kalo kite cowg2 je.. aku bersyukur dpt mbe yg bule masuk ngn aku.... mule2 masuk poli ney takut gux ta dpt mbe tp alhamdulillah mbe2 aku sume oke2.. lecturer pums best2. epy sgt lha dok kt sini... ary tu beberape quiz dgn test suda selesai... yg akan menanti nie adoyaiiii.... I try my best ! harap2 dpt jwb... aku tana repeat pape kertas for sem 2 nanti... kecewa oooo.... insyaallah aku akn berusaha... fokus to study untuk mase depan aku jugak an... pape pums yg penting kite enjoy :)



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha