The Shining Star
dia dah berubah kew??
22 December 2012,


huwmm... aku tulis nie sbb aku sedih sgt mase nie. tatao lha nape. maybe sbb aku ngn dia da 9bln tp aku ta rase epy mcm sebelum2 nie.. kenape??? aku perasan mcm dia da berubah... tp bile ckp ngn dia t dia kate aku yg berubah dulu.. so dlm blog nie jerla aku luah an :(

actly ary ney genap 9bln aku ngn mrheart.. ptot nye epy tapi aku sedih...... sebelum nie kalo dia bz pums dia ade mcx aku.... even dia kua beli brg pums dia ade mcx... time keje pums dia mcx aku. tp skunx ary nie aku rase diri dia da jaoh dr aku. sgt2 jaoh..... sala aku kew?? huwmm

dia wish pums pendek... salu nye dye wish pnjg tp ary nie............. huwm... tuhan je tao perasaan aku cmne.... bio lha aku luah an lam blog nie. aku ta bule na simpan cowg2 da nie. aku na lepas an jugak.... actly dr mnggu lps aku da perasan dye mcm na tana je mcx aku... jahat sgt kew aku nie... kejam sgt kew aku nie... yewkk mmg aku salu buad dia sakit hati tp aku ta pena berubah berpaling pd org len. aku setia dgn dia. aku tana org len daa. tapi jgn lha buad aku mcm nie.... aku rase mcm diri aku da ta penting agy lam idop dia... huwwmm... seolah2 dia da dew pengganti aku....

aku tana pk bukan2 tapi dia da buad aku pk bkn2. kenape??? kenape jdy skunx?? dulu ta... aku tkot sgt kalo ape yg aku rase nie mmg betoi2 jdy... aku tatao cmne aku na lalui tu sume.

da lha aku tatao na tulis ape agy... makin laju je air mate nie jatuh.... sorry :(



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha