The Shining Star
salah paham maybe
20 December 2012,


lame nye lahaii ta update blog ney an. berhabuk suda. aiyoo. kali ney aku na cite aku gado ngn mrheart aku. huwmmm... semalam mule ru ary ney aku cite... 

semalam aku punye class koi 8pgy.. aku mcx dye gtao. sokey lha kalo dye ta bls sbb mesti dye tga tdoq agy... tunggu cmpai lha aku abes class tga ary. koi 12lby ta silap aku... balik bilik aku col dye... angkat aku tanye dye ckp kt lua ta silap aku. ta dgoq sanad aku men ltk je. kuaq ajaq an aku ney. :( cmne aku ta sakit hati sebelum ney kalo dye kua kew dye gtao aku. tp ney ta pums. aku pikir pas aku ltk ue dye akn pujuk aku. tapi apakan daya nasib ta menyebelahi aku. so aku tunggu mcm org buda. mcm tunggu daun gugur dr pokok. ta gitu. adoyaii nye pums. mlm ue aku tanye dye sume last2 dye mara aku balik. da nasib. aku terime je. yewk aku sala an. dye ckp aku da berubah.. oke fine aku berubah bukan pasai org len... sebenar nye dye yg berubah... aku perasan mase aku balik kejap mnggu lps. huwm. kalo lha dye dew pmpn len tlg lha gtao aku. jgn lha buad aku mcm ney.... mlm tdy ade ceramah kt surau then ade rocol kt blok aku... abes lam koi 12.... lam 12lby ue pale aku pusing sanad mcm na pecah je rase. aku minx izin dye tdoq... lame nowh dye bls mcx aku. tape lha aku ta kesa.

esoknye aku bgn aku terus tgk ncet aku dgn harapan dye ade mcx ckp dye minx maaf kew dye rindu aku kew gtao da aleq keje kew ney tade pums. harapan tgai harapan kowt. kecewe sanad... aku na pi class pums cm na tana je an. dlm class byk kali col dye ta dpt.... until koi 1 ta dpt jugak... last2 aku col mbe dye... borak kejap dye gtao kt sane ujan lebat line pums cm teruk... sokey lha an..... aku paham

k lha aku na tdoq koi 4 kunx ade class. daaaaa

*for mrheart kalo bace entry ney pless lha paham kite ney sikit ea..... byee



Disclaimer
Bonjour fellas


Hello beautiful/handsome! Hope you will enjoy at my blog.

ABOUT HEART ENTRY

Taggie Board
no harsh word please


Music to my ear
music is life


credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha